OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Adaptive education process simulation in electronic environment
Citace
Kostolányová, K. Adaptive education process simulation in electronic environment.
In:
Distance learning, simulation and communication 2013.
Brno: Univerzita obrany, 2013. Univerzita obrany, 2013. s. 106-113. ISBN 978-80-7231-919-0.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
106
Strana do:
113
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7231-919-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Distance learning, simulation and communication 2013
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita obrany
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Distance learning, simulation and communication - DLSC 2013
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Simulation, modeling, adaptive education model
Popis v původním jazyce:
At the Pedagogical Faculty, University of Ostrava, a team of academic workers and PhD students has been specializing, within the scope of the departments research focus, in adaptive e-learning. The research is based on the pedagogical-psychological grounds of the so-called adaptive education theory that is going through adaptive modeling process before it will be tested in real education. The modeling, with the help of virtual students and study supports, should uncover possible errors in the expert rules formulation that have been formulated for assigning the ideal and real study material to the students according to their identified learning style.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/13:A14018D8
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules