OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : The model of teacher creativity and selection of educational methods for gifted students in science
Citace : Škrabánková, J. a Trna, J. The model of teacher creativity and selection of educational methods for gifted students in science. In: 20th Biennial World Conference of the WCGTC Celebrating Giftedness and Creativity. Louisville, Kentucky: WCGTC - World Council for Gifted and Talented Children. 2013.
Podnázev :
Rok : 2013
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Louisville, Kentucky
Stát konání akce : Spojené státy americké
Název akce : 20th Biennial World Conference of the WCGTC Celebrating Giftedness and Creativity
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : WCGTC - World Council for Gifted and Talented Children
Klíčová slova anglicky :
Analytical-synthetic modeling, creativity, data mining, educational methods, giftedness, science education
Popis v původním jazyce :
The basis of the study is the Analytical-synthetic model of teacher creativity in connection to the selection of teaching methods for gifted students. The use of our model can improve the efficiency of the development of giftedness. The model emphasizes the position of teacher creativity in the selection of teaching methods. Our research data show the influence of selected teaching methods on the effective development of giftedness. The following theoretical and empirical research methods have been used in our study: data mining, modeling, design-based research. The aim of this modeling is to offer a rounded-off structure of information to students, which can be accepted within the scope of a logical system of science without any necessary simplification. The results of our research can be used in practice and should be implemented in the professional development of science teachers.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}