OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
Citace
Czeczotková, B. a Kostolányová, K. New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning.
In:
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning.
Brno: Vydavatelské oddělení UO, 2013. Vydavatelské oddělení UO, 2013. s. 32-39. ISBN 978-80-7231-919-0.
Subtitle
Publication year:
2013
Obor:
Informatika
Number of pages:
8
Page from:
32
Page to:
39
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-7231-919-0
ISSN code:
Proceedings title:
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Vydavatelské oddělení UO
Place of publishing:
Brno
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Distance Learning, Simulation and Communication
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celosvětová akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
virtual teacher; learning style of student; optimal style of education; current style of education
Annotation in original language:
Informatizace a zavádění informačních technologií se nevyhnulo žádnému pracovnímu odvětví ani vzdělávání. V posledních letech můžeme sledovat také postupnou individualizaci studia, jak u formy kombinované tak i formy prezenční. Skloubením těchto dvou trendů - elektronická výuka a individualizace - inklinuje k vytvoření spojení ?individuální elektronická výuka?. Jedná se o programový systém pro řízení výuky, tzv. Virtuálního učitele, který se automaticky přizpůsobující individuálním vlastnostem studenta a jeho učebnímu stylu. Aby systém pro řízení výuky mohl výuku přizpůsobit měnícím se vlastnostem, potřebuje mít dostatečně bohatou zásobu různých stylů a forem výuky. V příspěvku je taktéž popsána metodika tvorby adaptivních studijních materiálů, které jsou vytvořeny na základě preferujících studentových vlastností při učení se. Adaptivní e-learning je jedním z nových trendů individualizace výuky. Systém umožňuje adaptovat studijní výukové materiály na jednotlivé učební styly studentů.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/13:A1401892
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules