OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název * : The Negotiation of Scientific Knowledge: Metadiscourse in Research Articles and Undergraduate Textbooks
Citace : Malčíková, T. The Negotiation of Scientific Knowledge: Metadiscourse in Research Articles and Undergraduate Textbooks. In: Contexts, References and Style: 5th Nitra Conference on Discourse Studies. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. 2013.
Podnázev :
Rok : 2013
Obor : Jazykověda
Místo konání : Nitra
Stát konání akce : Slovenská republika
Název akce : Contexts, References and Style: 5th Nitra Conference on Discourse Studies
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Klíčová slova anglicky :
academic discourse, metadiscourse, undergraduate textbook
Popis v původním jazyce :
Popis v anglickém jazyce :
The paper aims to compare two genres of academic discourse, undergraduate textbook and research article, and their role in the process of the negotiation and accreditation of scientific knowledge. Drawing on the concept of metadiscourse, it aims to compare metadiscursive features used in the two genres within one discipline - applied linguistics. Several approaches to metadiscourse will be presented and compared (especially the so-called ?narrow? and ?broad? approach as identified by A. Mauranen). The analysis draws on the classification of statement types presented by Latour and Woolgar (1986) and tries to find support for their arguments in the theory of metadiscourse, as formulated especially by Ken Hyland (2005). The analysis should help understand the ways statements change when they are presented to different audiences. The results reveal some genre-specific features of the undergraduate textbook which tends to have a peripheral status among academic genres.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}