OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Identifikace nadaného žáka - proč tak pozdě?
Citace : Kovářová, R. Identifikace nadaného žáka - proč tak pozdě?: In Akimjaková, B. - Mazur, P. (red.). In: Dialog jako spósob wspólistnienia II.. Chelm, PL: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2012. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2012. s. 48-60. ISBN 978-83-61149-77-4.
Podnázev :
In Akimjaková, B. - Mazur, P. (red.)
Rok * : 2012
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 13
Strana od * : 48
Strana do * : 60
Forma vydání * : Paměťový nosič
Kód ISBN * : 978-83-61149-77-4
Kód ISSN :
Název sborníku * : Dialog jako spósob wspólistnienia II.
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku
Místo vydání * : Chelm, PL
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Dialog jako spósob wspólistnienia
Místo konání konference * : Chelm
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
gift, identification, education of gifted children, early age, pre-school age, younger school age, older school age, secondary school
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek pojednává o možnostech identifikace mimořádně nadaných žáků v České republice a následné intervenci těchto žáků v průběhu jejich vzdělávání. Nastiňuje obecné možnosti identifikace mimořádně nadaných žáků v předškolním a základním vzdělávání. Vyhodnocuje závěry šetření u žáků, jejichž diagnostika nadání proběhla až na střední škole a zamýšlí se nad tím, proč k této diagnostice nedošlo již dříve.
Popis v anglickém jazyce * :
This paper deals with possibilities of identification of gifted pupils in the Czech Republic. It interested in consequential intervention of these pupils. It outlines general possibilities to identify gifted pupils in pre-school and basic education. This paper interprets some conclusions for pupils whose were diagnosed until high school and thinks why this diagnosis didn ´t occur earlier.
Typ zdroje financování výsledku * : Operační programy
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/12:A1401808

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}