OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název * : "Writing the Prospective Student in the Text": On the Interplay of Monoglossic and Heteroglossic Elements in University Websites
Citace : Tomášková, R. "Writing the Prospective Student in the Text": On the Interplay of Monoglossic and Heteroglossic Elements in University Websites. In: Contexts, References and Style: 5th Nitra conference on Discourse Studies. Nitra: Filozofická fakulta Univerzity Konstantina Filozofa v Nitře. 2013.
Podnázev :
Rok : 2013
Obor : Jazykověda
Místo konání : Nitra
Stát konání akce : Slovenská republika
Název akce : Contexts, References and Style: 5th Nitra conference on Discourse Studies
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Filozofická fakulta Univerzity Konstantina Filozofa v Nitře
Klíčová slova anglicky :
interpersonal metafunction; web genres; institutional discourse; dialogicity; heteroglossia; modality
Popis v původním jazyce :
The paper aims to provide an insight into the ways the prospective students website texts strive to target and attract the desired audience, and into the interplay of elements contributing to the interpersonal positioning in this advertising-like institutional discourse. The analysis is inspired by Iedema's exploration of the "shouldness" and enablement aspects of institutional discourse and applies Martin and White's classification of engagement features within the appraisal system. The study focuses on the use of modal verbs realizing the anticipatory aspect of the text in constructing the envisaged reader, and their correlation with the representation of the participants in the text and with particular stages or moves in the website generic structure. The research results also seem to support an argument that the heteroglossic or dialogic elements are recursive and may be identified beyond the level of proposition, on the level of genre staging and genre colony.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}