OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : ediční a redakční práce
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Monograph Educational and Didactic Communication 2012, Vol.2
Citace : Škrabánková, J. Monograph Educational and Didactic Communication 2012, Vol.2. 2012.
Podnázev :
Rok : 2012
Obor : Pedagogika a školství
Kód ISBN : 978-80-89160-97-6
Autor díla :
Místo konání : Ostrava, Praha, České Budějovice
Stát konání akce : Česká republika
Název nakladatele : Didaktis
Počet stran : 112
Klíčová slova anglicky :
didactic and communication, education theories, natural sciences, astronomy, Financial derivates, statistics and arts education, students, teachers
Popis v původním jazyce :
Monografie Educational & Didactic Communication 2012, 2. díl volně doplňuje monografii nazvanou Educational & Didactic Communication 2012 (Educational Data Mining and Its Application) autorů Přemysla Záškodného (a in memoriam Pavla Tarábka). Monografie prezentují výsledky z oblasti didaktik matematiky, přírodních věd, statistiky, ekonomie a uměleckého vzdělávání založené na komunikativní pojetím teorií vzdělávání fyziky a přírodních věd podle Jitky Brockmeyerové. Monografie Educational & Didactic Communication 2012, 2. díl je výsledkem spolupráce s druhou mezinárodní elektronickou konferencí nazvanou 2nd International e-Conference on Optimization, Education and Data Mining in Science, Engineering and Risk Management 2012 (OEDM-SERM 2012), organizovanou výzkumným týmem skupiny Curriculum Studies Research Group (Bratislava, Slovensko, listopad 2012-leden 2013) ve spolupráci s VŠFS v Praze, Ostravskou univerzitou v Ostravě a JČU v Českých Budějovicích.
Popis v anglickém jazyce :
The monograph Educational & Didactic Communication 2012, Vol. 2 loosely folows the monograph called Educational & Didactic Communication 2012, Vol. 1 (Educational Data Mining and Its Application) of authors Přemysl Záškodný and Pavel Tarábek (in memoriam). The monographs are presenting the results of math, natural sciences, statistics and arts education in a field of didactic and communication of science based on the Brockmeyer´s communicative conception of physics and natural sciences education theory. The monograph Educational & Didactic Communication 2012, Vol. 2 is the result of cooperation with The 2nd International e-Conference on Optimization, Education and Data Mining in Science, Engineering and Risk Management 2012 (OEDM-SERM 2012). The conference was organized by the research team called Curriculum Studies Research Group (Bratislava, Slovakia, november 2012-january 2013) and in cooperation with VSFS Prague, University of Ostrava and University of South Bohemia in the Czech Budejovice.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}