OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Ano kvalitativní metodologii ve speciální pedagogice
Citace
Kysučan, J. Ano kvalitativní metodologii ve speciální pedagogice.
In:
Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2009. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2009. s. 136-140. ISBN 978-80-7368-654-3.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
136
Strana do:
140
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7368-654-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
qualitative research, quantitative research, methods of diagnostics, person withdisability, special educational diagnostics
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je rozdělen na dvě části. První část je teoretickým vstupem k problematice kvalitativních výzkumných metod. Ve druhé části jsou představeny některé možnosti jejich uplatnění při výzkumu některých speciálně pedagogických jevů, zejména jsou zdůrazněny možnosti jejich aplikace ve speciálně pedagogické diagnostice.
Popis v anglickém jazyce:
The paper is divided into two parts. The first part is theoretical admission to qualitative research methods. In the second part there are introduced some possibilities of their use in research of some special educational phenomenons. Especially there are underline possibilities of their application in special educational diagnostics.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/09:A14017PF
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules