OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Authority in the teacher`s work
Citace : Göbelová, T. Authority in the teacher`s work. 2011.
Podnázev :
Rok : 2011
Obor : Pedagogika a školství
Kód ISBN : 978-80-7464-073-5
Místo vydání : Ostrava
Náklad : 100
Název nakladatele : in-PRESS CZ Havířov
Počet stran : 76
Klíčová slova anglicky :
authority, types of authority, teacher`s authority, strategy of authority development and maintenance within the pedagogical process
Popis v původním jazyce :
Předložený text je určen pro studenty učitelství. Zabývá se tématem autority a jejích možností v práci učitele. Obsahuje celkem pět kapitol, kde se seznámíte, co chápeme pojmem autorita v současné společnosti. Ve vztahu k autoritě se budeme dále zabývat, s jakými rolemi a kompetencemi je spojována profese učitele. Třetí kapitola je věnována autoritě učitele z pohledu pojetí žáků, učitelů a rodičů. Obsahuje také fáze budování autority učitele v pedagogické praxi. Čtvrtá kapitola objasňuje současné přístupy k řízení a obsahuje přehled stylů výchovy a jednotlivých vyučovacích stylů. V páté kapitole se dozvíte o strategiích udržení kázně ve třídě, což představuje jeden z podstatných pilířů v budování autority učitele.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}