OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Alternativní přístupy v inkluzivním vzdělávání žáků s mentálním postižením
Citace
Franiok, P. Alternativní přístupy v inkluzivním vzdělávání žáků s mentálním postižením.
In:
Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie.
1. vyd. Bratislava: Vydavatelstvo IRIS, 2012. s. 196-206. ISBN 978-80-89256-89-1.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-89256-89-1
Název knihy v originálním jazyce:
Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Bratislava
Název nakladatele:
Vydavatelstvo IRIS
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
11
Počet stran knihy:
350
Strana od:
196
Strana do:
206
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
mentally disabled pupil, special educational needs, development, therapeutic interventions
Popis v původním jazyce:
Žáci s mnetálním postižením potřebují sociální kontakty, vztahy.Cílem příspěvku je poukázat na možnosti rozvoje sociálních vztahů žáků s mentálnmí postižením.
Popis v anglickém jazyce:
For mentally disabled pupils are need relationship. The article is aimed on condition development relationships pupils with mental retardation.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A13017JK
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules