OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
kapitola v odborné knize (C)
Home Department:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Title:
Alternativní přístupy v inkluzivním vzdělávání žáků s mentálním postižením
Citace
Franiok, P. Alternativní přístupy v inkluzivním vzdělávání žáků s mentálním postižením.
In:
Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie.
1. vyd. Bratislava: Vydavatelstvo IRIS, 2012. s. 196-206. ISBN 978-80-89256-89-1.
Subtitle
Publication year:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-89256-89-1
Book title in original language:
Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie
Title of the edition and volume number:
Neuveden
Place of publishing:
Bratislava
Publisher name:
Vydavatelstvo IRIS
Issue reference (issue number):
1:
Published:
v zahraničí
Author of the source document:
Number of pages:
11
Book page count:
350
Page from:
196
Page to:
206
Book print run:
200
EID:
Key words in English:
mentally disabled pupil, special educational needs, development, therapeutic interventions
Annotation in original language:
Žáci s mnetálním postižením potřebují sociální kontakty, vztahy.Cílem příspěvku je poukázat na možnosti rozvoje sociálních vztahů žáků s mentálnmí postižením.
Annotation in english language:
For mentally disabled pupils are need relationship. The article is aimed on condition development relationships pupils with mental retardation.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/12:A13017JK
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules