OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Tak jak vnímá školu on, vnímám rovněž i já aneb Analýza názorů a postojů romských žáků ke vzdělávání
Citace : Kaleja, M. a Krpec, R. Tak jak vnímá školu on, vnímám rovněž i já aneb Analýza názorů a postojů romských žáků ke vzdělávání: In: Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie. In: Vol. VIII. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013. Magnanimitas, 2013. s. 12-22. ISBN 978-80-905243-6-1.
Podnázev :
In: Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie
Rok * : 2013
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 11
Strana od * : 12
Strana do * : 22
Forma vydání * : Elektronická verze
Kód ISBN * : 978-80-905243-6-1
Kód ISSN :
Název sborníku * : Vol. VIII. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Magnanimitas
Místo vydání * : Hradec Králové
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Sapere Aude 2013. Pozitivní vzdělávání a psychologie
Místo konání konference * : Hradec Králové
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Romani pupil, opinions and attitudes, schooling, primary school
Popis v původním jazyce * :
Předložená studie se zabývá vybranými otázkami souvisejícími se vzděláváním romských žáků 2. stupně základních škol. Interpretuje názory a postoje těchto žáků, ty jsou pak kvantitativně zpracovány. Studie poukazuje na to, zda mezi názory a postoji žáků v daných výzkumných dimenzích existují určité vazby. Příspěvek tak poukazuje na specifické výzkumné oblasti týkající se vzdělávání romských žáků.
Popis v anglickém jazyce * :
The present study deals with some issues related to the education of Romani pupils within ISCED2 school level in the Czech Republic. It presents opinions and attitudes of the pupils. The empirical results are processed quantitatively and implemented in the research relationship comparison. The text also can show us a new way how to make research focused on some key pedagogical and psychological constructs regarding to the education/schooling values.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/13:A13017H7

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}