OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Využití pohledů dětí předškolního věku na vodu v environmentální složce preprimárního vzdělávání
Citace : Šimik, O. Využití pohledů dětí předškolního věku na vodu v environmentální složce preprimárního vzdělávání. In: Trvalo udržateľný rozvoj ako možný liek na environmentálne problémy ľudstva optikou detí predškolského veku. Žilina: Slovenský výbor Svetovej organizácie pre predškolskú výchovu a Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešově. 2012.
Podnázev :
Rok : 2012
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Žilina
Stát konání akce : Slovenská republika
Název akce : Trvalo udržateľný rozvoj ako možný liek na environmentálne problémy ľudstva optikou detí predškolského veku
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Slovenský výbor Svetovej organizácie pre predškolskú výchovu a Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešově
Klíčová slova anglicky :
voda, výzkum, předškolní dítě, představy, environmentální obsah
Popis v původním jazyce :
Příspěvek představuje vybrané výsledky výzkumné sondy zjišťující pohledy předškolních dětí na vodu. Metodou rozhovoru nad kresbou jsme zjišťovali, co si dítě spojuje s pojmem voda. Představy dětí jsme kategorizovali dle obsahu do třinácti oblastí, které podrobněji charakterizujeme. Na základě těchto kategorií, které vyplývají z výpovědí dětí můžeme přistupovat ke konstrukci výchovně-vzdělávacího procesu, zejména jejího obsahu, který tak může více korespondovat s představami dětí. V článku navrhujeme obsah, který vychází z dětských představ o vodě a může tak pomoci překlenout mezeru mezi světem dítěte a kurikulárním obsahem.
Popis v anglickém jazyce :
This paper presents selected results of research probes detecting preschool children´s views of the water. We inquired by the interview over the drawinf what the child connects with the concept of water. Children´s perceptions are categorized according to its content into thirteen categories which we characterize in more detail. Based on these categories, resulting from the interview with children, we approach to design educational process, especially its contents, which can more correspond with children´s view. In the paper we propose a content based on children's ideas about water and it can help overcome grey area between the child´s world and the curriculum content.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}