Klíčová slova anglicky: |
adaptive learning, distance learning, effectiveness of teaching, eLearning, evaluation of eLearning, hardware, evaluation of quality of eLearning, person-computer interaction, Kirkpatrick?s model, quality criteria, curriculum with PCeL elements, quality of eLearning, LMS, ADDIE model, evaluation model, multimedia, personalisation of learning, ProAuthor, project instruction, frameworks and variations of frameworks, self-assessment, software, structured study material, system approach, testing, maintenance, visualisation, peer assessment, student-centered learning, project life cycle
|
Popis v původním jazyce: |
Při řešení každého většího lidského díla je vhodné dodržovat ověřený postup, vyplývající ze systémové analýzy. eLearningový projekt a jeho evaluace patří k větším dílům a proto i u něj bude vhodné definovat příslušné etapy. Chápeme-li eLearningovým projektem vývoj skupiny eLearningových předmětů, bude navíc postup uvnitř etap dvouúrovňový: nižší úroveň pro každý předmět, vyšší úroveň pro celý projekt. Kapitola vymezuje etapy vývoje celého eLearningového projektu a stanovuje k nim příslušné evaluační metody a nástroje. Také pro každý eLearningový předmět určuje vhodné způsoby evaluace. Celkově je tato kapitola podrobným plánem evaluace eLearningu.
|