OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Reflektivní pedagogická praxe jako prostředek vytváření kompetencí budoucího učitele MŠ
Citace : Burkovičová, R. Reflektivní pedagogická praxe jako prostředek vytváření kompetencí budoucího učitele MŠ. In: Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2012. Prešovská univerzita v Prešove, 2012. s. 48-53. ISBN 978-80-555-0664-7.
Podnázev :
Rok * : 2012
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 6
Strana od * : 48
Strana do * : 53
Forma vydání * : Elektronická verze
Kód ISBN * : 978-80-555-0664-7
Kód ISSN :
Název sborníku * : Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Prešovská univerzita v Prešove
Místo vydání * : Prešov
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii
Místo konání konference * : Prešovská univerzita v Prešove
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Reflection, realistic approach, constructivist model, preconcept, learner, teacher, pedagogical practice, competence.
Popis v původním jazyce * :
Na katedře pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání PedF OU v Ostravě uplatňujeme ke vzdělávání budoucích učitelů realistický přístup, jenž se promítá do konstruktivistického modelu, v němž při konstruování nových poznatků dochází k využití individuálních prekonceptů studujících. Za základní pilíř vzdělávání budoucích učitelů MŠ považujeme reflexi v systému propojování teorie s praxí. Reflexe je podstatou reflektivního procesu vzdělávání a je jedním z prostředků vytváření reflektivní kompetence a kompetence k růstu v průběhu zkušenostního učení se.
Popis v anglickém jazyce * :
The Department of Pedagogy of Primary and Alternative Education of the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava employs a realistic approach towards the education of future teachers, which is projected to the constructivist model, where the construction of new knowledge is based on the use of learners? individual preconcepts. We believe that reflection within the system linking theory with practice is the fundamental pillar of the education of future nursery school teachers. Reflection is the substance of the reflective process of education and is one of the means of the formation of reflective competence and competence for growth within experience-based learning.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/12:A13016O6

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}