OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Filozofická fakulta (25000)
Název
*
:
Gra komputerowa w dydaktyce i akwizycji języka obcego
Citace :
Szałaśny, P. Gra komputerowa w dydaktyce i akwizycji języka obcego.
In:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické forum 2012 Pedagogicko-pszchologické aspekty výuky vol. II.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2012. MAGNANIMITAS, 2012. s. 108-114. ISBN 978-80-905243-2-3.
Podnázev :
Rok
*
:
2012
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
697
Strana od
*
:
108
Strana do
*
:
114
Forma vydání
*
:
Paměťový nosič
Kód ISBN
*
:
978-80-905243-2-3
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické forum 2012 Pedagogicko-pszchologické aspekty výuky vol. II
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
MAGNANIMITAS
Místo vydání
*
:
Hradec Králové
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Evropské pedagogické forum 2012 Pedagogicko-pszchologické aspekty výuky
Místo konání konference
*
:
Hradec Králové
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
computer games, didactics, acquisition, foreign language, computer
Popis v původním jazyce
*
:
Artykuł ma na celu przedstawienie niezbyt popularnego stwierdzenia, że gry komputerowe nie są jedynie narzędziem uczącym brutalności czy agresji. Mogą być także widziane przez pryzmat materiału dydaktycznego, który skłania do nauki i naucza słów obcego pochodzenia przy wykorzystaniu najnowszych technologii informatycznych i cyfrowej rozrywki. Rzecz jasna proces ten należy widzieć wieloaspektowo, zależnie od użycia konkretnych narzędzi a także indywidualnych predyspozycji gracza. Artykuł ma na celu nie tylko zainteresowanie tematyką ale także zaprezentowanie konkretnych przykładów na poparcie w tezy.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The paper is to present the not very popular belief that computer games are not only an instrument learning violence and aggression. They can also be seen through the prism of the learning material that encourages and teaches the words of foreign origin using the latest information technology and digital entertainment. Of course, this process should be seen mulidimentionaly, depending on the use of specific tools and individual player's predispositions. The aim of this paper is not only the interest in the subject but also to present concrete examples to support the thesis.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules