OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra historie (25800)
Název * : Projektové vyučování jako příležitost k integraci dějepisu s jinými předměty. (Výsledky empirických šetření)
Citace : Gracová, B. Projektové vyučování jako příležitost k integraci dějepisu s jinými předměty. (Výsledky empirických šetření). In: Dějepisné výzvy mezioborovým vztahům : (stupínek, jeviště, plátno). 1. vyd. Ústí nad Labem: Ústí nad Labem : Filozofická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2010. s. 56-66. Studia historica didactica ; 1. ISBN 978-80-7414-257-4.
Podnázev :
Rok * : 2010
Obor * : Dějiny
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7414-257-4
Název knihy v originálním jazyce * : Dějepisné výzvy mezioborovým vztahům : (stupínek, jeviště, plátno)
Název edice a číslo svazku * : Studia historica didactica ; 1
Místo vydání * : Ústí nad Labem
Název nakladatele * : Ústí nad Labem : Filozofická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Označení vydání
(číslo vydání) :
1
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 11
Počet stran knihy * : 300
Strana od * : 56
Strana do * : 66
Počet výtisků knihy * : 250
EID :
Klíčová slova anglicky * :
project work, activating teaching methods, educational area Man and Society, an interdisciplinary approach, survey
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek představuje názory české pedagogické veřejnosti na projektové vyučování a s ním související mezipředmětovou integraci. Vychází jednak z dotazníkového šetření realizovaného v roce 2004/5 na základních školách a gymnáziích Moravskoslezského kraje u vyučujících předmětů vzdělávací oblasti Člověk a společnost, jednak z analýzy jedné položky ?Výzkumu aktuální podoby výuky dějepisu na základních a středních školách?, uskutečněného v roce 2005/6 u souboru respondentů z celé ČR. Výzkum prokázal, že čtvrtina dotázaných již tuto metodu ve svém předmětu zařadila.
Popis v anglickém jazyce * :
Post a public opinion of the Czech educational project for teaching and related cross-curricular integration. Based both on survey realized in 2004/5 in primary and secondary schools with teachers MSR subjects educational area Man and Society, and from the analysis of a single item "Research current form of history teaching in primary and secondary schools", made in 2005 / 6 for the sample of respondents from the entire country. Research has shown that a quarter of respondents have already implemented this method in their subject included.
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17250/10:A13016EU

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}