OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : ediční a redakční práce
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci
Citace : Kaleja, M. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci. 2011.
Podnázev :
Rok : 2011
Obor : Pedagogika a školství
Kód ISBN : 978-80-7464-022-3
Autor díla :
Místo konání :
Stát konání akce : Česká republika
Název nakladatele : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Počet stran : 118
Klíčová slova anglicky :
determinants, education, pupil, teacher, mental disability, music therapy, socially disadvantage, Romani pupils
Popis v původním jazyce :
Monografie monografie si klade za cíl vyjádřit kontext speciálních vzdělávacích potřeb se zřetelem na romské žáky, druhou cílovou skupinu tvoří žáci s lehkým mentálním postižením, u nichž se uplatňování integračních tendencí jeví jako nejobtížnější. Třetí cílovou skupinou jsou děti a žáci s kombinovaným postižením, s důrazem na mentální postižení Text knihy je členěn do čtyř hlavních kapitol přinášející východiska řešeného tématu. Jde především o legislativní uchopení SVP a jeho srovnání v mezinárodním kontextu. Odborné kompetence (speciálních) pedagogů významně determinují komunikaci ve školní praxi. Jsou formovány v pregraduální přípravě a dále upevňovány v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Kniha je věnována pedagogům v praxi i odborníkům v oblasti výzkumu.
Popis v anglickém jazyce :
The monograph deals with the context of special educational needs defined by currently valid legislative and other methodical or curricular documents with respect to the socially excluded Romani pupils and pupils with mild mental disability. It defines basic key factors which affect the process of education and the quality of pedagogical communication. The space is given to the personality of teacher, their competences and qualities. Partial empirical investigations which are the result of research aims carried out at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava are presented in the individual chapters.
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}