OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků
Citace : Škrabánková, J. Analyticko-syntetické modelování ve vzdělávání nadaných žáků. Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok. 2012, roč. 11, č. 2, s. 49-57. ISSN 1336-2232.
Podnázev :
Rok * : 2012
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 1336-2232
Oficiální název periodika * : Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae, Universitas Catholica Ružomberok
Stát vydavatele periodika * : Slovenská republika
Svazek periodika * : 2
Číslo periodika v rámci svazku * : 2
Číslo článku :
Ročník : 11
Počet stran článku * : 9
Strana od * : 49
Strana do * : 57
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku :
Klíčová slova anglicky * :
Gifted pupil, gifted student, structure, analysis, synthesis, logical models
Popis v původním jazyce * :
Specifika vzdělávání nadaných žáků jsou (v rámci školské reformy v České republice), v současnosti široce diskutována. Problematiku práce s nadanými žáky je přesto nutné ještě více zakomponovat do povědomí pedagogické veřejnosti, neboť právě ona je schopna zkvalitnit vzdělávání nadaných a změnit jejich postavení v rámci celého edukačního procesu. Školy, které nedokáží vytvořit odpovídající a dostatečně náročné vzdělávací prostředí pro nadané žáky s celou řadou zajímavých edukačních příležitostí totiž nemohou splnit jeden ze základních požadavků v péči o nadané. Tímto požadavkem je eliminace nudy a frustrace takových žáků z toho, že nepracují s informacemi, které by významně obohacovaly jejich stávající znalosti.
Popis v anglickém jazyce * :
Specific education of gifted students are (in educational reform in the Czech republic), currently widely discussed. The issue of working with gifted students is still necessary to incorporate more educational awareness to the public, since she is able to improve the education of gifted and change their position throughout the educational process. Schools that fail to create an appropriate and sufficiently challenging learning environment for gifted students with a variety of exciting educational opportunities would be unable to fulfill one of the basic requirements in the care oh the gifted. This requirement is to eliminate boredom and frustration of those students that do not work with information that would significantly enrich their existing knowledge.
Typ zdroje financování výsledku * : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/12:A1301611

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}