OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : ediční a redakční práce
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Transformace speciálních vzdělávacích potřeb v kontextu kurikulárních dokumentů
Citace : Kaleja, M. Transformace speciálních vzdělávacích potřeb v kontextu kurikulárních dokumentů. 2010.
Podnázev :
Rok : 2010
Obor : Pedagogika a školství
Kód ISBN : 978-80-7368-921-6
Autor díla :
Místo konání : Ostrava
Stát konání akce : Česká republika
Název nakladatele : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Počet stran : 130
Klíčová slova anglicky :
communicative competence, social disadvantage, exclusion, special educational needs, therapeutic approach, transformation in education
Popis v původním jazyce :
Tato publikace vychází v rámci projektu SGS na PdF Ostravské univerzity v Ostravě. Název projektu je ?Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu rámcových vzdělávacích programů?, jehož hlavním řešitelem je PhDr. Mgr. Martin Kaleja, Ph.D.
Popis v anglickém jazyce :
The collective monograph consists of three themed nearby parts: 1) the context of social exclusion and social disadvantage with respect to the education of Roma pupils in primary schools, 2) selected aspects of speech understanding in relation to learning for pupils in primary schools and 3) therapeutic interventions in the education of students with intellectual disabilities
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}