Klíčová slova anglicky: |
adaptive learning, distance learning, effectiveness of teaching, eLearning, evaluation of eLearning, hardware, evaluation of quality of eLearning, person-computer interaction, Kirkpatrick?s model, quality criteria, curriculum with PCeL elements, quality of eLearning, LMS, ADDIE model, evaluation model, multimedia, personalisation of learning, ProAuthor, project instruction, frameworks and variations of frameworks, self-assessment, software, structured study material, system approach, testing, maintenance, visualisation, peer assessment, student-centered learning, project life cycle
|
Popis v původním jazyce: |
Hodnocení adaptovatelnosti výuky lze uskutečňovat, jsou-li naplněny vhodné podmínky, tj. prostředí a studijní materiál. Z řady kategorií adaptovatelnosti se soustředíme na jednu z nich - adaptovatelnost výukového materiálu.
Kapitola přibližuje metodiku pro tvorbu specifického studijního materiálu. Metodika tvorby adaptovatelných výukových materiálů vychází z obecných pedagogických zásad, metodiky tvorby distančních učebnic a pravidel eLearningové formy výuky. Pro tuto oblast jsou stanovena kritéria hodnocení. Studijní materiály jsou posuzovány recenzenty, kteří využívají speciální oponentní dotazník, s jehož strukturou se v kapitole seznámíme.
|