OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
Constructivist Approaches of Innovation in one School-University Partnership
Citace
Volná, E., Habiballa, H. a Fojtík, R. Constructivist Approaches of Innovation in one School-University Partnership.
In:
What's Worth Aiming for in Educational Innovation and Change?.
Germany: WAXMANN, 2012. s. 109-121. ISBN 978-3-8309-2747-1.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-3-8309-2747-1
Název knihy v originálním jazyce:
What's Worth Aiming for in Educational Innovation and Change?
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Germany
Název nakladatele:
WAXMANN
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
13
Počet stran knihy:
174
Strana od:
109
Strana do:
121
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
gender, innovation, constructivism, mentoring
Popis v původním jazyce:
The chapter introduces Comenius Project results. Universities cooperation with secondary schools shows very important because of better promotion of science, mathematics and computer science. This cooperation is for these students not only important for better understanding of the problem, but also motivating stimulus for further study.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/12:A13015OB
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules