OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Pedagogická fakulta (45000)
Název:
Výsledky žáků v dramatické výchově podle vyučujících
Citace
Karaffa, J. Výsledky žáků v dramatické výchově podle vyučujících.
In:
Sborník abstraktů mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2012. Ostravská univerzita, 2012. s. 119-128. ISBN 978-80-7464-167-1.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
119
Strana do:
128
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7464-167-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník abstraktů mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Místo konání konference:
Ostravice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
pupils' learning outcomes, objectives and expected outputs of drama education, open coding of interviews with teachers
Popis v původním jazyce:
V příspěvku jsou teoretickým východiskem cíle a očekávané výstupy dramatické výchovy dle českých, ale i zahraničních zdrojů a základní vymezení oblastí učení v tomto oboru. Na základě otevřeného kódování rozhovorů s učiteli a studenty, kteří učili dramatickou výchovu nebo ji užívali jako metodu ve výuce jsou uvedeny výsledky průzkumu, který byl zaměřený na otázku: Jak vnímají a popisují učitelé a studenti výsledky učení svých žáků v rámci dramatické výchovy? Zjištěné výsledky jsou vhodným východiskem pro porovnání s očekávanými výstupy a pro jejich rozpracování i s kritérií k diagnostice nebo evaluaci kvality výuky v reálné školní praxi.
Popis v anglickém jazyce:
In this paper the objectives and expected outputs of drama make a theoretical basis according to Czech and foreign resources, as well as the basic definition of areas of learning in this field. On the basis of open coding of interviews with teachers and students who have taught drama or used it as a method in the teaching, there are the results of the survey which was focused on the question: How do teachers and students perceive and describe the learning outcomes of their pupils in the drama education? The results are the appropriate starting point for comparison with the expected outputs and for their development with the criteria for the diagnosis or evaluation of the quality of teaching in real school practice.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules