OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka (25300)
Název * : Média a reklama - kooperace, nebo exploatace?
Citace : Srpová, H. Média a reklama - kooperace, nebo exploatace?. In: konference (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní. 2012.
Podnázev :
Rok : 2012
Obor : Jazykověda
Místo konání : Praha
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : konference (KO)MEDIA
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova anglicky :
commercials;mass media; discourse; cooperation; exploitation; history; verbal means of expression; language economy; hyperbolization; expressivities; code-mixing.
Popis v původním jazyce :
Diskursy reklamní a masmediální sdílejí dlouhou historii vzájemného ovlivňování a kooperace. Mají mnohé společné vlastnosti a navzájem se učí využívat nejúčinnější a nejatraktivnější prostředky a strategie. V tomto článku uvedu z prostorových důvodů jen některé z nich: funkce, prostorovou ekonomii, hyperbolizaci, expresivitu a míšení kódů (vč. diglosie). Poukážu také na skrytou reklamu, která narůstá především v časopisecké produkci.
Popis v anglickém jazyce :
Commercial and mass media discourses share long history of cooperation and exploitation. They teach each other the most attractive means of expression and strategies. The article deals with some of them: function, language economy, hyperbolization, expressivities and code-mixing.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}