OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Využití technologie Sémantického webu pro zpracování informací pedagogické diagnostiky
Citace
Malčík, M. a Miarka, R. Využití technologie Sémantického webu pro zpracování informací pedagogické diagnostiky.
In:
Sborník z konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012.
Ostravská univerzita v Ostravě, 2012. s. 29-36. ISBN 978-80-7464-167-1.
Subtitle
Publication year:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
8
Page from:
29
Page to:
36
Form of publication:
Paměťový nosič
ISBN code:
978-80-7464-167-1
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník z konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Ostravská univerzita v Ostravě
Place of publishing:
Neuveden
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Místo konání konference:
Ostravice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
sémantický web, reprezentace znalostí, web of data, pedagogická diagnostika
Annotation in original language:
Počet informací na webu narůstá a tím pádem je stále složitější nalézt a zpracovat relevantní informace. Zakladatel internetu Tim Berners-Lee proto v roce 2001 představil ideu tzv. Sémantického webu. Součástí Sémantického webu jsou softwaroví agenti, kteří vyhledávají na webu a navzájem spolupracují. Úspěšné vyhledávání je podmíněno kvalitně strukturovanými a popsanými informacemi. Pro strukturované zpracování informací se v prostředí sémantického webu používají zejména ontologie, které mohou být vytvářeny několika metodami, kdy nejčastější metodou je tvorba ontologie vytěžováním znalostí expertů. Článek popisuje možnosti reprezentace znalostí pedagogické diagnostiky v současném webu a strukturální a procedurální změny, které přicházejí s naplňováním představ sémantického webu.
Annotation in english language:
Amount of information is continuosly increasing and is more and more difficult to find felevant information. Paper deal with representations of knowledge of diagnostics in pedagogy in current web and structural changes that come with ideas of semantic web.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/12:A13015B5
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules