OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Pedagogické diagnostikování v učitelství pro mateřské školy
Citace
Burkovičová, R. Pedagogické diagnostikování v učitelství pro mateřské školy.
In:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012.
Ostrava: Pedagogická fakulta OU Ostrava, 2012. Pedagogická fakulta OU Ostrava, 2012. s. 90-96. ISBN 978-80-7464-167-1.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
90
Strana do:
96
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7464-167-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta OU Ostrava
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Místo konání konference:
Sepetná
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Preschool child, student, teacher, kindergarten, problem, diagnostic activities, observation, pedagogical diagnostic activities.
Popis v původním jazyce:
V učitelství pro mateřské školy se činnosti pedagogického diagnostikování zaměřují na konkrétní dítě předškolního věku jako na jednotlivce a na sociální svět dítěte. Základní aktivitou je pozorování studujících cílené nejprve na nabídnutý předmět pozorování ve vymezené oblasti, později na otázky formulované samými studenty jako problémy, jež se vztahují k dítěti a jeho světu a jež je potřeba rozpoznat.
Popis v anglickém jazyce:
Pedagogical diagnostics of kindergarten teachers focus on a particular preschool child as the individual alone as well as on the social world of the relevant s child. The basic activity is the observation of pedagogical students, first focusing on the subject of the actual observation done within the designated area, and later on questions formulated by pedagogical students and describing problems related to the child and its world, and which need to be recognized.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/12:A13015AA
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules