OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Pedagogická fakulta (45000)
Název:
Diagnostika žákovských prekonceptů v přírodovědě
Citace
Šimik, O. Diagnostika žákovských prekonceptů v přírodovědě.
In:
Sborník abstraktů mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2012. Ostravská univerzita, 2012. s. 308-320. ISBN 978-80-7464-167-1.
Podnázev
Rok vydání:
2012
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
13
Strana od:
308
Strana do:
320
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7464-167-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník abstraktů mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
Místo konání konference:
Ostravice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Článek popisuje dílčí výsledky výzkumu na 17 základních školách u žáků pátého ročníku a jejich představ o vodě. Sledujeme pojmy, které uvádí žáci na základě svých představ o vodě. Výsledky naznačují kontext, ve kterém žáci přemýšlejí. Toto zjištění je v učení orientovaném na žáka zásadní pro (re) konstrukci prvků obsahů z pozice vědy a kurikula a umožňuje učiteli tak hlubší reflexi výuky, než pouze na základě testování žáků nebo jejich nepřetržitého pozorování. Výsledky také naznačují možnosti pro výstavbu integrovaného přírodovědného kurikula "ve spolupráci s žákem."
Popis v anglickém jazyce:
The paper describes the partial results of the research at the 17 primary schools for pupils in fifth year at elementary school in order to find pupils´ideas about water. We follow concepts, based on the analysis of conceptual maps pupils, that children associate with the concept of water. The results indicate the conceptual context in which pupils think. This finding is in teaching-oriented to pupil to be essential for (re)construction components of science content and curriculum and it allows the teacher to profound reflection on teaching than only on the basis of testing of pupils or their continuous observation. The results also suggest options for construction an integrated science curriculum "in cooperation with the pupil."
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules