OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Reflektivní pedagogická praxe jako prostředek vytváření kompetencí budoucího učitele MŠ
Citace : Burkovičová, R. Reflektivní pedagogická praxe jako prostředek vytváření kompetencí budoucího učitele MŠ. In: Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii. PedF Prešovské univerzity: PedF Prešovské univerzity. 2012.
Podnázev :
Rok : 2012
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : PedF Prešovské univerzity
Stát konání akce :
Název akce : Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : PedF Prešovské univerzity
Klíčová slova anglicky :
Reflection, realistic approach, constructivist model, preconcept, learner, teacher, pedagogical practice, competence
Popis v původním jazyce :
Na katedře pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání PedF OU v Ostravě uplatňujeme ke vzdělávání budoucích učitelů realistický přístup, jenž se promítá do konstruktivistického modelu, v němž při konstruování nových poznatků dochází k využití individuálních prekonceptů studujících. Za základní pilíř vzdělávání budoucích učitelů MŠ považujeme reflexi v systému propojování teorie s praxí. Reflexe je podstatou reflektivního procesu vzdělávání a je jedním z prostředků vytváření reflektivní kompetence a kompetence k růstu v průběhu zkušenostního učení se.
Popis v anglickém jazyce :
The Department of Pedagogy of Primary and Alternative Education of the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava employs a realistic approach towards the education of future teachers, which is projected to the constructivist model, where the construction of new knowledge is based on the use of learners' individual preconcepts. We believe that reflection within the system linking theory with practice is the fundamental pillar of the education of future nursery school teachers. Reflection is the substance of the reflective process of education and is one of the means of the formation of reflective competence and competence for growth within experience-based learning.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}