OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Využití smíšené metodologie v profesiografickém výzkumu učitelské profes
Citace
Seberová, A. Využití smíšené metodologie v profesiografickém výzkumu učitelské profes.
In:
Smíšený design v pedagogickém výzkumu.
Brno: PdF MU v Brně, 2011. PdF MU v Brně, 2011. s. 73-79. ISBN 978-80-210-5774-6.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
531
Strana od:
73
Strana do:
79
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-210-5774-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Smíšený design v pedagogickém výzkumu
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
PdF MU v Brně
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Smíšený design v pedagogickém výzkumu
Místo konání konference:
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity v Brně
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
job/work analysis; professiography; teacher profession; job/work satisfaction; pure two-step model of mixed research strategy MSQ, Minnesota Satisfaction Scale; critical incident technique
Popis v původním jazyce:
Obsah příspěvku je zaměřen na teoretické přístupy v pojetích a modelech analýzy profesí. Diskutována jsou teoretická východiska konstruktu pracovní spokojenosti, která je blíže specifikována ve dvou výchozích oblastech intrinsické a extrinsické. Možnosti využití smíšené výzkumné strategie v profesiografických studiích jsou prezentovány prostřednictvím realizovaného empirického výzkumu, jehož problémem je hledání komplementarity konstruktů pracovní spokojemnosti a úspěšnosti v učitelské profesi.
Popis v anglickém jazyce:
The content of the paper is focused on theoretical concepts and approaches of the work analysis / professiography. The links on the motivation, performance and success in the profession are discussed theoretical foundations of the construct of job satisfaction, which is further specified in two areas of intrinsic and extrinsic. Possibilities of using mixed research strategies in the professiographic studies are presented through empirical research project, which problem is finding complementarity of constructs job satisfaction and success in the teaching profession.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12014IM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules