OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra psychologie (25700)
Název * : Vývinové rozdiely v sociálnej inteligencii a jej komponentoch
Citace : Baumgartner, F. Vývinové rozdiely v sociálnej inteligencii a jej komponentoch. In: In Birknerová, Z. (Ed.). Sociálna inteligencia v manažmente školy a v pracovnom procese. Prešov: Katedra managementu, Prešovská univerzita v Prešove, 2011. s. 18-28. ISBN 978-80-555-0436-0.
Podnázev :
Rok * : 2011
Obor * : Psychologie
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-555-0436-0
Název knihy v originálním jazyce * : In Birknerová, Z. (Ed.). Sociálna inteligencia v manažmente školy a v pracovnom procese
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Prešov
Název nakladatele * : Katedra managementu, Prešovská univerzita v Prešove
Označení vydání
(číslo vydání) :
Vydáno : v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 10
Počet stran knihy * : 317
Strana od * : 18
Strana do * : 28
Počet výtisků knihy * :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
social intelligence ; developmental differences ; adolescence
Popis v původním jazyce * :
Príspevok pojednáva o výsledkoch výskumu venovaného sociálnej inteligencii (SI) z aspektu vývinu. Boli porovnávané štyri skupiny respondentov rozdelené podľa vývinových období. Vzorku tvorilo celkove 467 osôb (256 žien, 211 mužov). Sociálna inteligencia bola zisťovaná dotazníkom TSIS, ktorý popri celkovej úrovni SI umožňuje merať jej tri komponenty. Výsledky umožňujú hovoriť o jej zvyšovaní v priebehu vývinu, nie však priamočiarom. Poukazujú aj na lepšie výsledky žien oproti mužom. Zistenia sú diskutované s ohľadom na poznatky o psychickom vývine.
Popis v anglickém jazyce * :
Paper deals with results of research devoting to social intelligence (SI) from aspect of development. Four groups of respondents, dividing according to developmental periods, were compared. 467 subjects comprised the sample (256 females, 211 males). Social intelligence was measured by questionnaire TSIS. This scale measures the global level of SI and also its three components. The increasing of SI in course of development was yielded, but not linear. The results also show higher level of social intelligence in women in contrast to men. The findings are discussed with regard to knowledge about psychological development.
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}