OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Parametry efektivity učení se žáka v prostředí e-learningu se zaměřením na adaptivní výukové materiály
Citace
Kostolányová, K. Parametry efektivity učení se žáka v prostředí e-learningu se zaměřením na adaptivní výukové materiály. Trnava: TYPI UNIVERSITATIS TYRNAVIENSIS, 2011. TYPI UNIVERSITATIS TYRNAVIENSIS, 2011. s. 107-115. ISBN 978-80-8082-509-6.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
107
Strana do:
115
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-8082-509-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
TYPI UNIVERSITATIS TYRNAVIENSIS
Místo vydání:
Trnava
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania
Místo konání konference:
Trnava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
e-learning, Addie model, adaptive teaching, quality criteria
Popis v původním jazyce:
Výsledok učenia sa žiaka/študenta, tzn. miera novo získaných znalostí a zručností, je závislá na niekoľkých základných parametroch: na motivácii, nadaní, predchádzajúcich znalostiach a snahe študenta, na kvalite, atraktívnosti a praktickosti učebných materiálov a na celkovom vyučovacom prostredí - vyučovacom štýle učiteľa, vyučovacích metódach apod. V e-learningovom vyučovaní sa všetky tieto parametre dajú sledovať, evidovať a následne vyhodnocovať a analyzovať. Tento príspevok sa zaoberá komplexným pohľadom na hodnotenie prípravy, priebehu a vyhodnocovania výsledkov vyučovania. Definuje etapy celého cyklu a jeho čiastkové vyhodnocovanie nástroje
Popis v anglickém jazyce:
Parameters of student learning efficiency in e learning focusing on adaptive study materials. Result of a student?s studying, i.e. the level of newly acquired knowledge and skills, depends on a few basic parameters: motivation, talent, prior knowledge and the student?s effort, quality, attractiveness and practicality of study materials, and the study environment as a whole - teaching style, teaching methods, etc. In e-learning education all of these parameters can be followed, recorded and processed and analysed afterwards. This paper deals with a complex overview of preparation, performance and study result assessment evaluation. It defines phases of the whole cycle and its component evaluating instruments.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules