OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název * : Parametry efektivity učení se žáka v prostředí e-learningu se zaměřením na adaptivní výukové materiály
Citace : Kostolányová, K. Parametry efektivity učení se žáka v prostředí e-learningu se zaměřením na adaptivní výukové materiály. Trnava: TYPI UNIVERSITATIS TYRNAVIENSIS, 2011. TYPI UNIVERSITATIS TYRNAVIENSIS, 2011. s. 107-115. ISBN 978-80-8082-509-6.
Podnázev :
Rok * : 2011
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 9
Strana od * : 107
Strana do * : 115
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-8082-509-6
Kód ISSN :
Název sborníku * :
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : TYPI UNIVERSITATIS TYRNAVIENSIS
Místo vydání * : Trnava
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania
Místo konání konference * : Trnava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
e-learning, Addie model, adaptive teaching, quality criteria
Popis v původním jazyce * :
Výsledok učenia sa žiaka/študenta, tzn. miera novo získaných znalostí a zručností, je závislá na niekoľkých základných parametroch: na motivácii, nadaní, predchádzajúcich znalostiach a snahe študenta, na kvalite, atraktívnosti a praktickosti učebných materiálov a na celkovom vyučovacom prostredí - vyučovacom štýle učiteľa, vyučovacích metódach apod. V e-learningovom vyučovaní sa všetky tieto parametre dajú sledovať, evidovať a následne vyhodnocovať a analyzovať. Tento príspevok sa zaoberá komplexným pohľadom na hodnotenie prípravy, priebehu a vyhodnocovania výsledkov vyučovania. Definuje etapy celého cyklu a jeho čiastkové vyhodnocovanie nástroje
Popis v anglickém jazyce * :
Parameters of student learning efficiency in e learning focusing on adaptive study materials. Result of a student?s studying, i.e. the level of newly acquired knowledge and skills, depends on a few basic parameters: motivation, talent, prior knowledge and the student?s effort, quality, attractiveness and practicality of study materials, and the study environment as a whole - teaching style, teaching methods, etc. In e-learning education all of these parameters can be followed, recorded and processed and analysed afterwards. This paper deals with a complex overview of preparation, performance and study result assessment evaluation. It defines phases of the whole cycle and its component evaluating instruments.
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}