OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Aktuální téma-nadané děti
Citace
Škrabánková, J. Aktuální téma-nadané děti: Zpracování rozhovoru s učiteli nadaného žáka.
In:
JANDA, M. Životní postoje a výzvy II.
Brno: Masarykova univerzita, 2011. Masarykova univerzita, 2011. s. 71-73. ISBN 978-80-210-5736-4.
Podnázev
Zpracování rozhovoru s učiteli nadaného žáka
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
3
Strana od:
71
Strana do:
73
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-210-5736-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
JANDA, M. Životní postoje a výzvy II
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Masarykova univerzita
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Nadané děti
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Gift, talent, interview, teacher, pupil gifted in natural science disciplines
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku inkluze nadaných žáků do tradičních tříd. Formou rozhovoru se třemi pedagogy nabízí jejich praktické zkušenosti se začleněním nadaného žáka do třídního kolektivu. Autorka nabízí k zamyšlení otázku, zda jsou učitelé v praxi na výuku nadaných žáků dostatečně připraveni.
Popis v anglickém jazyce:
This contribution deals with the attitudes and opinions of teachers about the issue of gifted pupils' inclusion to traditional classes. Through an interview with three teachers it offers their practical experience with the inclusion of gifted pupil in the class group. The author offers to ponder the question of whether the teachers in the practice are sufficiently ready for the tuition of gifted children.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12013GG
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules