OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra matematiky (31100)
Název * : Autoevaluace studentů 1. ročníků přírodovědných oborů v oblasti matematiky
Citace : Konečná, P. Autoevaluace studentů 1. ročníků přírodovědných oborů v oblasti matematiky. In: XVIII CZECH-POLISH-SLOVAK MATHEMATICAL CONFERENCE. Hucisko - Czestochowa. 2011.
Podnázev :
Rok : 2011
Obor : Obecná matematika
Místo konání : Hucisko - Czestochowa
Stát konání akce : Polská republika
Název akce : XVIII CZECH-POLISH-SLOVAK MATHEMATICAL CONFERENCE
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce :
Klíčová slova anglicky :
mathematical education, topics, frame curricula
Popis v původním jazyce :
V důsledku implementace rámcových vzdělávacích programů do systému vzdělávání na středních školách v České republice dochází k výrazným rozdílům matematických kompetencí u absolventů středních škol a tedy i u uchazečů o studium na vysokých školách. Toto může být jedna z příčin vysoké propadovosti zejména u přírodovědných a technických oborů v úvodu vysokoškolského studia. Je tedy potřeba průběžně monitorovat vstupní znalosti a dovednosti studentů vysoké školy v oblasti matematiky a následně pružně reagovat nabídkou například vyrovnávacích kurzů dle potřeby jednotlivých studijních oborů. Cílem příspěvku je prezentování výsledků dotazníkového průzkumu zaměřeného na autoevaluaci v oblasti matematické gramotnosti, do kterého byly zapojeni studenti prvních ročníků všech studijních oborů na PřF OU.
Popis v anglickém jazyce :
Significant differences are observed in Czech Republic secondary education of the mathemat-ics branch. It makes significant obstacles during tertiary education studies, because many of students do not finish its first study year. Therefore there is a need to continuously evaluate their mathematic abilities and perform appropriate changes in study courses. The paper pre-sents results of research among first year tertiary education students on faculty of science.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}