OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Strukturální zobrazení kompetencí ve vztahu k didaktické komunikaci v přírodovědných disciplínách
Citace : Škrabánková, J. Strukturální zobrazení kompetencí ve vztahu k didaktické komunikaci v přírodovědných disciplínách. In: Educational and Didactic Communication 2007, Vol.3. - Applications. Monograph from the Conference Educational and Didactic Communications, Frankfurt am Main. 1. vydání. vyd. Bratislava: Didaktis, Bratislava, 2007. s. 135-148. ISBN 978-80-89160-56-3.
Podnázev :
Rok * : 2007
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-89160-56-3
Název knihy v originálním jazyce * : Educational and Didactic Communication 2007, Vol.3. - Applications. Monograph from the Conference Educational and Didactic Communications, Frankfurt am Main
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Bratislava
Název nakladatele * : Didaktis, Bratislava
Označení vydání
(číslo vydání) :
1. vydání
Vydáno : v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 13
Počet stran knihy * : 221
Strana od * : 135
Strana do * : 148
Počet výtisků knihy * : 200
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Didactic communication, didactic bridge, didactic transformation, curricular process, natural-science disciplines
Popis v původním jazyce * :
Tvorba modelů profesních kompetencí vychází z obecných kompetencí učitele, jimiž se autorka inspiruje. Modely oborových kompetencí jsou rozděleny na model kompetence komunikativní, oborově didaktické, praktické (experimentální práce), interdisciplinární a environmentální. To vše v kontextu modelování exogenní a endogenní stránky edukačního procesu.
Popis v anglickém jazyce * :
The creation of professional models of competences is based on general competences of a teacher, by which the author has been inspired. The models of professional competences are separated into models of communicative, professional didactic, practical (experimental work), interdisciplinary and environmental competences. All of that has been done in the context of modelling an exogenous and endogenous side of an educational process.
Typ zdroje financování výsledku * : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/07:A1201313

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}