OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Kvalita pracovního života učitelů - teoretické vize a realita empirických zjištění
Citace
Seberová, A. Kvalita pracovního života učitelů - teoretické vize a realita empirických zjištění.
In:
Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV.
Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2011. Technická univerzita v Liberci, 2011. s. 1-15. ISBN 978-80-7372-722-2.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
350
Strana od:
1
Strana do:
15
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7372-722-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání:
Liberec
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Kam směřuje současný pedagogický výzkum?
Místo konání konference:
Liberec
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
profession; teacher profession; work motivation, work needs; job satisfaction; quality of work life
Popis v původním jazyce:
Kvalita pracovního života učitelů je v příspěvku představena dvojí dimenzí pohledu. První tvoří teoretické analýzy konstruktů kvalita pracovního života a pracovní spokojenost. Druhou následně metodologie a vybrané výsledky výzkumu reflektující reálný stav profesních podmínek a pracovní spokojenosti učitelů základních škol.
Popis v anglickém jazyce:
The quality of teacher?s work life is present in the paper by two dimensions of insight. First is focused on teoretical analysis of constructs quality of work life and job satisfaction and professional activites. Next part is centred to methodology and selected results of research, which reflected reality of professional conditions and job satisfaction of primary and secondary school teachers on the first planning stage of empirical research, which problem is to describe and analyze a professional needs of primary teachers and real performance of professional activities in relation to curricular reform.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12012HY
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules