OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Vstupy, proces a výstupy v evaluaci učitele a v kontextu standardu kvality
Citace : Seberová, A. Vstupy, proces a výstupy v evaluaci učitele a v kontextu standardu kvality. In: Učitelia a primárna edukácia včera, dnes a zajtra. Banská Bystrica: Pedagogická fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2010. Pedagogická fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2010. s. 379-391. ISBN 978-80-557-0116-5.
Podnázev :
Rok * : 2010
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 455
Strana od * : 379
Strana do * : 391
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-557-0116-5
Kód ISSN :
Název sborníku * : Učitelia a primárna edukácia včera, dnes a zajtra
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Pedagogická fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Místo vydání * : Banská Bystrica
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : UČITELIA A PRIMÁRNA EDUKÁCIA VČERA, DNES A ZAJTRA
Místo konání konference * : Banská Bystrica
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
quality standard, evaluation and self-evaluation processes
Popis v původním jazyce * :
Standard kvality jako žádoucí a očekávaná úroveň profesních kompetencí a výkonu pracovních činností učitele nejen primárního zvdělávání představuje východisko a vztahový rámec evaluačních a autoevaluačních procesů. Obsah příspěvku je zaměřen na vybraný model evaluace, jehož aspekty v podobě vstupů, procesů a výstupů umožňuje komplexně nahlédnout složitost jakéhokoli předmětu či objektu evaluace, v našem případě evaluace personální, evaluace učitele. Charakteristiky vstupů, procesů a výstupů v doméně učitelství budou současně provázeny tvorbou inidkátorů kvality těchto dimenzí jako východisek tvorby profesního standardu.
Popis v anglickém jazyce * :
The quality standard as required and expected level of professional competences and performance of primary school teachers introduce starting point and framework for evaluation and self-evaluation processes. The content of this paper is focused on choice evaluation model, whose aspects as inputs, processes and outputs enable look in complexity of any evaluation objects, in the present case personnel evaluation, teacher evaluation. Characterization of inputs, processes and outputs in domain of teaching profession will be currently accompanied by creation of quality indicators of these aspects as resources for development of professional teaching standard.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/10:A12012HX

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}