OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Evaluační model CIPP a možnosti jeho využití v posuzování kvality učitelské profese a pregraduálního vzdělávání učitelů
Citace : Seberová, A. Evaluační model CIPP a možnosti jeho využití v posuzování kvality učitelské profese a pregraduálního vzdělávání učitelů. In: Pregraduální příprava učitelů primární školy v kontextu kurikulární reformy. první. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2011. s. 81-90. odborná publikace; čz 2011/229. ISBN 978-80-244-2775-1.
Podnázev :
Rok * : 2011
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-244-2775-1
Název knihy v originálním jazyce * : Pregraduální příprava učitelů primární školy v kontextu kurikulární reformy
Název edice a číslo svazku * : odborná publikace; čz 2011/229
Místo vydání * : Olomouc
Název nakladatele * : Univerzita Palackého v Olomouci
Označení vydání
(číslo vydání) :
první
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran * : 9
Počet stran knihy * : 295
Strana od * : 81
Strana do * : 90
Počet výtisků knihy * : 200
EID :
Klíčová slova anglicky * :
teacher, teacher profession, evaluation, evaluation model, CIPP
Popis v původním jazyce * :
Požadavky na kvalitu pregraduálního vzdělávání učitelů jsou odvozovány od operacionalizované úrovně profesních kompetencí a požadavků na výkon pracovních činností učitelů. Tato východiska bývají zakotvena v profesním standardu a vytváří vztahový rámec evaluačním a autoevaluačním procesům. Obsah příspěvku je zaměřen na evaluační model CIPP, jehož aspekty v podobě vstupů, procesů a výstupů umožňuje komplexně nahlédnout složitost jakéhokoli předmětu či objektu evaluace, který je v tomto příspěvku centrován na učitele primárního vzdělávání a jeho profesní, pregraduální přípravu. Charakteristiky vstupů, procesů a výstupů v oblasti učitelské profese jsou doplněny tvorbou indikátorů kvality jako východisek tvorby profesního standardu.
Popis v anglickém jazyce * :
The quality standard as required and expected level of professional competences and performance of primary school teachers introduce starting point and framework for evaluation and self-evaluation processes. The content of this paper is focused on choice evaluation model, whose aspects as inputs, processes and outputs enable look in complexity of any evaluation objects - teacher profession and pre-service teachetr training. Characterization of inputs, processes and outputs in domain of teaching profession will be currently accompanied by creation of quality indicators of these aspects as resources for development of professional teaching standard.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/11:A12012HW

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}