OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Experimental Verification of Learning Styles in e-Learning
Citace
Šarmanová, J., Takács, O. a Kostolányová, K. Experimental Verification of Learning Styles in e-Learning.
In:
ERIE 2011.
Praha: Czech University of Life Sciences Prague, 2011. Czech University of Life Sciences Prague, 2011. s. 261-270. ISBN 978-80-213-2183-0.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
261
Strana do:
270
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-213-2183-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
ERIE 2011
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Czech University of Life Sciences Prague
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ERIE 2011
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
learning styles, e-learning, data mining analysis Klíčová slova: personalizace výuky, učební styly, e-learning, datamining
Popis v původním jazyce:
From the educational process efficiency point of view, the traditional form of e-learning ceases to meet the needs and the "customized" study form - personalized approach to students is more often preferred. This paper describes the design of an adaptive learning environment, as it is being developed as a part of several scientific and ESF projects. The paper focuses, in particular, on the experimental verification of the theoretically suggested characteristics of students which define their individual learning styles. We have described an initial analysis of available learning styles classifications, pointed out the results brought by pilot testing of the students and we have also described in detail the results of modified testing of university and high school students.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12012GJ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules