OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra romanistiky - Oddělení francouzštiny (25510)
Název * : Výuka francouzských předložek a jejich osvojování českými mluvčími
Citace : Dedková, I. Výuka francouzských předložek a jejich osvojování českými mluvčími. In: Sborník příspěvků z mezinárodní konference. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2011. Univerzita Hradec Králové, 2011. s. 49-56. ISBN 978-80-7435-136-5.
Podnázev :
Rok * : 2011
Obor * : Jazykověda
Počet stran * : 8
Strana od * : 49
Strana do * : 56
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7435-136-5
Kód ISSN :
Název sborníku * : Sborník příspěvků z mezinárodní konference
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Univerzita Hradec Králové
Místo vydání * : Hradec Králové
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Vědecký výzkum a výuka jazyků IV
Místo konání konference * : Univerzita Hradec Králové
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Czech prepositions. French prepositions. Textbooks of French.
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek pojednává o výuce francouzských předložek a o problémech, které jsou spojeny s jejich osvojováním českými mluvčími. Autorka se ve svém příspěvku zaměřila na to, jaký prostor je v učebnicích francouzštiny vymezen předložkám, je-li jejich popis dostačující a nabízejí-li učebnice studentům dostatečné množství cvičení sloužících k jejich upevnění. Poté podrobila komparativní analýze vybrané chyby, kterých se čeští studenti při užívání francouzských předložek dopouštějí.
Popis v anglickém jazyce * :
The paper deals with French prepositions, their teaching and the problems connected with their acquisition by Czech speakers. It focuses on the following issues - how much space in French textbooks is given to French prepositions, whether their descriptions are sufficient and whether textbooks offer students an adequate number of exercises in order to practise this subject matter. The author then analyses selected mistakes committed by Czech students when using French prepositions.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}