OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název
*
:
Seeking Relations in Value-Added Assessment Using the Method of Relative Gain of Knowledge
Citace :
Malčík, M., Malach, J. a Krpec, R. Seeking Relations in Value-Added Assessment Using the Method of Relative Gain of Knowledge.
In:
Information and Communication Technology in Education.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2011. Ostravská univerzita, 2011. s. 435-444. ISBN 978-80-7368-979-7.
Podnázev :
Rok
*
:
2011
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
458
Strana od
*
:
435
Strana do
*
:
444
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
978-80-7368-979-7
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Information and Communication Technology in Education
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
Ostravská univerzita
Místo vydání
*
:
Ostrava
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Místo konání konference
*
:
Rožnov pod Radhoštěm
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
relative gain of knowledge; value-added; school quality management
Popis v původním jazyce
*
:
This contribution analyses the value-added the relative gain of knowledge assessment results from secondary schools of the Moravian-Silesian region between 2007-2010 and 2008-2011. The relative gain measured in these years is compared in terms of individual schools and subjects. Two coefficients are determined for this purpose - absolute change coefficient and overall change coefficient - which allow us to judge how significant the change in individual subjects? and schools? value-added is.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/11:A12012DK
Complementary Content
${title}
${badge}
${loading}