OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Využití ICT ve výuce fyziky na gymnáziu.
Citace : Škrabánková, J. Využití ICT ve výuce fyziky na gymnáziu.. In: Information and Communication Technology in Education.. Rožnov pod Radhoštěm: Mezinárodní konference ICTE 2011.. 2011.
Podnázev :
Rok : 2011
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Rožnov pod Radhoštěm
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Information and Communication Technology in Education.
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Mezinárodní konference ICTE 2011.
Klíčová slova anglicky :
Physics, physics preparatories, information and communication technologies, education of physics, development of physics teaching.
Popis v původním jazyce :
V pomyslných žebříčcích popularity se fyzika nikdy neřadila na první místa. Její studium je náročné, jevy, které se žáci učí popisovat, jsou sice platné, v praxi se však již v řadě případů používají zcela výjimečně (motor s karburátorem, katodové záření a televize). Přípravny fyziky na mnohých středních školách připomínají dobře vybavená muzea. Informační a komunikační technologie se ve stále větší míře stávají nedílnou součástí životního stylu mladých lidí, jsou pro ně samozřejmostí. Pokusme se pomocí prostředků, které jsou mladým lidem tak blízké, zatraktivnit výuku oboru, o jehož rozvoj se zasloužili takoví velikáni jako I. Newton nebo A. Einstein.
Popis v anglickém jazyce :
Physics has never ranked at the top of the imaginary popularity rankings. Its studies are challenging, phenomena, which pupils learn to describe, are indeed valid but in practice these phenomena are used in many cases very rarely (engine with carburetor, cathode rays and television). Physics preparatories in many schools resemble a well-equipped museums. Information and communication technologies are increasingly becoming an integral part of the lifestyle of young people, they are commonplace to them. Let's try to attract the teaching of physics by instruments the young people have so close to and to the development of which contributed such great scientists as I. Newton or A. Einstein.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}