OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Podpora kognitivních procesů nadaných žáků v konstruktivistickém pojetí
Citace : Škrabánková, J. Podpora kognitivních procesů nadaných žáků v konstruktivistickém pojetí. In: Smíšený design v pedagogickém výzkumu. PdF MU Brno: 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2011.
Podnázev :
Rok : 2011
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : PdF MU Brno
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Smíšený design v pedagogickém výzkumu
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Plakátová zpráva
Instituce : 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
Klíčová slova anglicky :
gifted pupil, cognitive processes of gifted pupils, constructivism, analytical-synthetic modeling, teacher training
Popis v původním jazyce :
Ve svém příspěvku se zaměřuji zejména na vymezení rozdílů ve způsobech učení se nadaných žáků a způsobech učení se tradiční žákovské populace a také na analýzu způsobů učení se nadaných žáků s ohledem na konstruktivistické trendy v pedagogice. K důležitým oblastem, které ovlivňují rozvoj kognitivních procesů nadaných žáků, řadím zejména pregraduální přípravu učitelů, graduované pedagogy na základních a středních školách a pedagogicko-psychologické poradny, které jsou organicky začleněny do následujícího modelu. Spolu s ostatními jeho činiteli celá tato poznávací cesta končí vytvořením teorie vzdělávání nadaných žáků pro přenos do praxe.
Popis v anglickém jazyce :
My contribution is focused mainly on defining the differences between the ways of gifted students´ learning and the ways of traditional students´ learning and on the analysis of the ways of gifted students´ learning with regard to trends in constructivist pedagogy. Important areas that affect the cognitive processes of gifted students are the following ones: undergraduate teacher preparation, graduated teachers in primary and secondary schools and pedagogical-psychological counseling which is organically integrated into the following model. Along with its other cognitive agents this journey ends with the creation of the theory of education for gifted students for transfer into practice.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}