OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Title:
SEE AND KNOW, EDUCATIONAL CLIP IN EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL
Citace
Tvarůžka, V. SEE AND KNOW, EDUCATIONAL CLIP IN EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL.
In:
Interdisciplinárny dialog odborových didaktik.
Ružomberok: Verbum, 2011. Verbum, 2011. s. 81-86. ISBN 978-80-8084-690-9.
Subtitle
Publication year:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
155
Page from:
81
Page to:
86
Form of publication:
ISBN code:
978-80-8084-690-9
ISSN code:
Proceedings title:
Interdisciplinárny dialog odborových didaktik
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Verbum
Place of publishing:
Ružomberok
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Interdisciplinárny dialog odborových didaktik
Místo konání konference:
Ružomberok
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Visual educational clip, image-based research, visual research, conceptual knowledge, primary school pupil.
Annotation in original language:
Příspěvek pojednává o preferencích učitelů, kteří používají výukový klip pro výuku žáků v primární škole. Článek popisuje výzkumné šetření, které bylo v tomto tématu provedeno a rovněž souvislosti, které z tohoto šetření vyplývají. Výzkum této problematiky umožňuje sledování hodnot, které je možné tímto výzkumem nepřímo kvantifikovat.
Annotation in english language:
The paper is about research that was done for this topic and also about connections that follow from this research. The paper is dedicated to preferences of teachers that use educational clip during education of pupils in primary school. The research of this problem enables to follow values that are possible to quantify.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/11:A120123C
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules