OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : odborná kniha (B)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název * : Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko
Citace : Rumpel, P., Boruta, T., Slach, O., Bednář, P., Havrlant, J., Novák, D. W., Ptáček, P. a Žufan, P. Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, 2011. 244 s. ISBN 978-80-7380-320-9.
Podnázev :
Rok * : 2011
Obor * : Řízení, správa a administrativa
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7380-320-9
Označení vydání
(číslo vydání) :
1.
Místo vydání * : Plzeň
Vydáno : v ČR
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Počet stran * : 244
Počet výtisků knihy * : 200
Název nakladatele * : Aleš Čeněk
EID :
Klíčová slova anglicky * :
complex regional marketing, Jeseniky Region, regional development
Popis v původním jazyce * :
Tato monografie je hlavních výstupů výzkumného projektu ?Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko?, který byl financován Ministerstvem pro místní rozvoj v rámci programu WD ?Výzkum pro řešení regionálních disparit?. Dominantním konceptem od kterého se odvíjel náš výzkum byl komplexní regionální marketing, přičemž cílem bylo napomoci jeho možné aplikaci v regionu Jesenicko popřípadě identifikovat bariéry jeho implementace, jakož i nevyužitý endogenní potenciál, který by marketingovým managementem mohl být aktivován.
Popis v anglickém jazyce * :
This monograph presents the outcomes of the applied research project ?Complex regional marketing as possible development concept for rural peripheral region of Jeseník?, which was financed by the Ministry of Regional Development of the Czech Republic and conducted in the period 2007 - 2010 by the team Centre of City and Regional Management (CCRM) at the University of Ostrava. The region of Jeseník had been defined as the former administrative region of the Jeseník county with the core in the county town Jeseník. Jesenik county has been one of the least developed regions in the Czech Republic, where in the last two decades profound divergence processes took place. The major objective of the research has been the analysis of the development of the Jesenik county, especially in the last decades, and identification of opportunities for new development strategy through the implementation of the concept of regional marketing.
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/11:A12011ZS

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}