OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Hudební vzdělávání v systému jihokorejského školství - sonda do vzdělávací minulosti korejských studentů na 1st International school of Ostrava
Citace
MARHEVSKÁ, V. Hudební vzdělávání v systému jihokorejského školství - sonda do vzdělávací minulosti korejských studentů na 1st International school of Ostrava. ISBN 978-80-7290-323-8.
Podnázev
Rok vydání:
2009
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7290-323-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Neuveden
Místo vydání:
Neuveden
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Aktuální otázky současné hudebně výchovné teorie a praxe V.
Místo konání konference:
Ústí nad Labem: KHV Univerzity J. E. Purkyně
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Korean students, teaching Music, historical, pedagogical view of special school enviroment.
Popis v původním jazyce:
Autorka příspěvku popisuje zkušenosti se vzděláváním korejských studentů na soukromém mezinárodním gymnáziu. Do souvislosti klade předchozí zkušenost svých studentů, kteří přicházejí z odlišného vzdělávacího prostředí. Toto prostředí pak charakterizuje z hlediska historického, obecně pedagogického a hudebně pedagogického.
Popis v anglickém jazyce:
The authoress describes the experience of teaching the Korean students at international private secondary school. She puts into context previous experience of its students who come from different educational enviroment. She characterizes this special enviroment from historical, pedagogical and music educational terms then.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules