OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Užívání učebnic a dalších textovýchmateriálů při domácí přípravě žáků na výuku
Citace
Červenková, I. Užívání učebnic a dalších textovýchmateriálů při domácí přípravě žáků na výuku: Užívání učebnic.
In:
Sborník příspěvků ČAPV Kam směřuje pedagogický výzkum?.
Liberec: PdF TU, 2010. PdF TU, 2010. ISBN 978-80-7372-722-2.
Podnázev
Užívání učebnic
Rok vydání:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
325
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7372-722-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků ČAPV Kam směřuje pedagogický výzkum?
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
PdF TU
Místo vydání:
Liberec
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Kam směřuje pedagogický výzkum?
Místo konání konference:
Liberec
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
homework, textbook, textbook use
Popis v původním jazyce:
Příspěvek prezentuje prvotní výzkumná zjištění z rozhovorů s žáky, které byly uskutečněny v 8. třídách deseti ostravských ZŠ. Hlavním cílem výzkumu bylo pozorovat, identifikovat a analyzovat činnosti žáků s učebnicí a dalšími textovými materiály ve vybraných vyučovacích předmětech přímo ve výuce. Současně však byl zkoumán způsob domácí přípravy žáků na výuku, a to jak v rámci učení se z dostupných textových zdrojů, tak v souvislosti s vypracováváním domácích úkolů.
Popis v anglickém jazyce:
The paper describes the first findings of the research on dialogue with pupils in the 8th grade of lower secondary schools in the Ostrava region. The research was aimed at the observation, identification and analyze of the textbook-based activities in four school subjects. Together with them was research manner of preparation for lessons.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/10:A11011IH
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules