OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : ediční a redakční práce
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Monografie Educational & Didactic Communication 2010.
Citace : Škrabánková, J. Monografie Educational & Didactic Communication 2010.. 2010.
Podnázev :
Rok : 2010
Obor : Pedagogika a školství
Kód ISBN : 978-80-89160-78-5
Autor díla :
Místo konání : Bratislava
Stát konání akce : Slovenská republika
Název nakladatele : Pedagogické vydavateľstvo Didaktis, s.r.o.
Počet stran : 130
Klíčová slova anglicky :
didactic and communication, education theories, natural sciences, statistics and arts education, pupils, students, teachers
Popis v původním jazyce :
The monograph Educational & Didactic Communication 2010 is a follow-up to earlier monographs which have presented the results of math, natural sciences, statistics and arts education in a field of didactic and communication of science based on the Brockmeyer´s communicative conception of physics and natural sciences education theory. Following the communicative conception of natural sciences, statistics and ATS education the model of educational data mining was developed in relation to phases and transformations of the educational communication and the curricular process. The monograph Educational & Didactic Communication 2010 is the result, by conceptually way elaborated by P.Tarábek and P.Záškodný, of the contributions from international internet conference ?Curricular Process and Educational Data Mining? which has been carried out in Bratislava, Slovak Republic (June-September 2010). The conference promoters - Publishing House Didaktis, Curriculum Studies Research Group.
Popis v anglickém jazyce :
The monograph Educational & Didactic Communication 2010 is a follow-up to earlier monographs which have presented the results of math, natural sciences, statistics and arts education in a field of didactic and communication of science based on the Brockmeyer´s communicative conception of physics and natural sciences education theory. Following the communicative conception of natural sciences, statistics and ATS education the model of educational data mining was developed in relation to phases and transformations of the educational communication and the curricular process. The monograph Educational & Didactic Communication 2010 is the result, by conceptually way elaborated by P.Tarábek and P.Záškodný, of the contributions from international internet conference ?Curricular Process and Educational Data Mining? which has been carried out in Bratislava, Slovak Republic (June-September 2010). The conference promoters - Publishing House Didaktis, Curriculum Studies Research Group.
Typ zdroje financování výsledku : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}