OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Pedagogická fakulta (45000)
Title:
Preference používání vizuálních klipů ve výuce primární školy - znalosti nebo zábava?
Citace
Tvarůžka, V. Preference používání vizuálních klipů ve výuce primární školy - znalosti nebo zábava?.
In:
Technické vzdelavanie ako súčasť všeobecného vzdelávania.
Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2010. Univerzita Mateja Bela, 2010. s. 458-462. ISBN 978-80-557-0071-7.
Subtitle
Publication year:
2010
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
495
Page from:
458
Page to:
462
Form of publication:
ISBN code:
978-80-557-0071-7
ISSN code:
Proceedings title:
Technické vzdelavanie ako súčasť všeobecného vzdelávania
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Univerzita Mateja Bela
Place of publishing:
Banská Bystrica
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Technické vzdelavanie ako súčasť všeobecného vzdelávania
Místo konání konference:
Veĺká Lomnica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
VISUAL CLIPS,
Annotation in original language:
Příspěvek pojednává o preferencích učitelů, kteří používají výukový klip pro výuku žáků v primární škole. Článek popisuje výzkumném šetření, které bylo v tomto tématu provedeno a rovněž o souvislostech, které z tohoto šetření vyplývají. Výzkum této problematiky umožňuje sledování hodnot, které je možné tímto výzkumem kvantifikovat.
Annotation in english language:
The paper is dedicated to preferences of teachers that use educational clip during education of pupils in primary school. The paper is about research that was done for this topic and also about connections that follow from this research. The research of this problem enables to follow values that are possible to quantify.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/10:A11011IA
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules