OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Úkoly rozvíjející čtenářskou gramotnost v učebnicích českého jazyka 1. stupně ZŠ
Citace
Metelková Svobodová, R. a Švrčková, M. Úkoly rozvíjející čtenářskou gramotnost v učebnicích českého jazyka 1. stupně ZŠ.
In:
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka.
Olomouc: Hanex, 2011. Hanex, 2011. s. 167-171. ISBN 978-80-7409-032-5.
Podnázev
Rok vydání:
2011
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
167
Strana do:
171
Forma vydání:
Kód ISBN:
978-80-7409-032-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Hanex
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Metody a fromy práce ve výuce mateřského jazyka
Místo konání konference:
PdF Univerzity Palackého v Olomouci
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Příspěvek poukazuje na potřebu věnovat náležitou pozornost výuce porozumění textu v rámci vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura, přičemž vychází ze závěrů mezinárodních výzkumných šetření PISA a PIRLS. Ta vymezila faktory ovlivňující kvalitu čtenářských kompetencí žáků základní školy, které autorky příspěvku využívají pro sledování připravenosti české pedagogické teorie a zejména praxe v souvislosti s podávaným projektem na OU.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules