OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
kapitola v odborné knize (C)
Home Department:
Katedra psychologie (25700)
Title:
Rozmanitost světa médií jako jedna z podmínek pro vznik nových forem
Citace
MORAVEC, V. Rozmanitost světa médií jako jedna z podmínek pro vznik nových forem: In: Vašutová, M. a kol..
In:
Proměny šikany ve světě nových médií.
1. vyd. s. 3-28. Spis FF OU č.228/2010. ISBN 978-80-7368-858-5.
Subtitle
In: Vašutová, M. a kol.
Publication year:
2010
Obor:
Psychologie
Form of publication:
ISBN code:
978-80-7368-858-5
Book title in original language:
Proměny šikany ve světě nových médií
Title of the edition and volume number:
Spis FF OU č.228/2010
Place of publishing:
Ostrava
Publisher name:
Neuveden
Issue reference (issue number):
1:
Published:
v ČR
Author of the source document:
Number of pages:
26
Book page count:
222
Page from:
3
Page to:
28
Book print run:
200
EID:
Key words in English:
new media, communication media, cyberspace, media equipment, multimedia room, media consumption.
Annotation in original language:
Obsahem kapitoly je terminologické vymezení primárních a sekundárních komunikačních médií, přehled mediální vybavenosti rodin v České republice (multimediálních pokojů), mediálních preferencí vybraných skupin obyvatelstva a to včetně dohledu rodičů nad dětmi.
Annotation in english language:
The content of this chapter is to define the terminology of communication media (primary and secondary). The chapter also touches the issue of media facilities of families in the Czech Republic (multimedia room), media preferences of selected groups, including the supervision of parents of children using the media as an important factor affecting media consumption among children and adolescents.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17250/10:A110113S
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules