OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra psychologie (25700)
Název * : Benchmarking sociálních služeb
Citace : Čaníková, R. Benchmarking sociálních služeb: In: Čaníková, R., Houdková, L. (Eds.) Elektronický sborník z konference. In: II. Česko-slovenská konference doktorandů oborů pomáhajících profesí. s. 67-75. ISBN 978-80-7368-782-3.
Podnázev :
In: Čaníková, R., Houdková, L. (Eds.) Elektronický sborník z konference
Rok * : 2010
Obor * : Řízení, správa a administrativa
Počet stran * : 9
Strana od * : 67
Strana do * : 75
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 978-80-7368-782-3
Kód ISSN :
Název sborníku * : II. Česko-slovenská konference doktorandů oborů pomáhajících profesí
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Neuveden
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : II. Česko-slovenská konference doktorandů oborů pomáhajících profesí
Místo konání konference * : FF OU
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
social services, methods of quality management, strategic planning, benchmarking
Popis v původním jazyce * :
Práce se zabývá použitím Benchmarkingu, jakožto metody řízení kvality a strategického plánování v oblasti sociálních služeb. Je členěna do pěti kapitol, z nichž první se věnuje definování této metody, druhá se zabývá Benchmarkingem sociálních služeb, ve třetí kapitole shrnuji výsledky diplomové práce týkající se Benchmarkingu, konkrétně na základě metody Panel expertů, stanovené podmínky, výhody, nevýhody, přínosy a rizika použití metody v sociálních službách. Čtvrtá kapitola popisuje využití Benchmarkingu jako základu pro strategické plánování organizací poskytujících sociální služby, což ilustruji na jednoduchém příkladu. Poslední kapitolou je závěr.
Popis v anglickém jazyce * :
Chapter is dealing with using Benchmarking as method quality and strategic planning of social services. Chapter is division to the five parts, first part define Benchmarking, second part is about Benchmarking od social services, in third part I summarize findings of my tehesis. Fourth part described usage Benchmarking as base over strategic planning of social services and description into simple example. Last part is ending.
Typ zdroje financování výsledku * : Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}